Sana Ne Şarkılar Yazdım, ama Deniz Seki Çaldı Canım

Müzik Polisi

Deniz Seki’nin “Hayat 2 Bilet” şarkısı bu aralar sürekli çalıyor arkadaşlar.

İnsanlarda garip bir övgü silsilesi; “sözler müthiş, müzik müthiş” diyolar.. Sözleri Deniz Seki’ye, müziği İskender Paydaş’a ait diye yazıyor her yerde ama, biraz kulağı olan bir insan için durum ortada; müzik Mustafa Sandal’dan!

Ben size önce Deniz Seki’yi dinleteyim. Ama sadece ilk 32 saniyeyi dinleyin; zaten yeterli olacak.

Şimdi, hiç ara vermeden, Mustafa Sandal’ın “Ne Şarkılar Yazdım” bestesini dinleyin. İlk 1 dakikayı dinlemeniz yeter de artar bile..

Bu kadar olabilir mi yahu?!

Musti’nin 1.dakikasından sonra gir Hayat 2 Bilet’in sözlerine, söylemeye devam et yani..

Efektler, yaylılar, her şey aynı. Ben anlamıyorum, İskender Paydaş neyi besteledi bu şarkıda? Kayıt yaptı herhalde sadece?

Hayat İki Bilet, ama tek müzik olmuş, kusura bakmayın 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s